STAŁY KONTAKT Z LEKARZEM

W KardioMedical stworzyliśmy dobrze funkcjonującą platformę kontaktu pomiędzy pacjentem i lekarzem. Stały kontakt z lekarzem , który nie ogranicza się tylko do wizyty wzmacnia relację pomiędzy pacjentem i jego lekarzem, zwiększa skuteczność leczenia oraz zapewnia poczucie bezpieczeństwa. Dzięki kontaktowi oraz konsultacjom telefonicznym/mailowym/SMS możemy modyfikować leczenie adekwatnie do sytuacji, zlecać niezbędne badania oraz szybko reagować na działania niepożądane leków lub powikłania. W ten sposób wielokrotnie udało się zapobiec zagrożeniom życia i zdrowia pacjentów. Uważamy, że lekarz powinien być "adwokatem" swojego pacjenta i zapewniać my wielopłaszczyznową ochronę. 


W poradni KardioMedical każdy pacjent ma przydzielonego indywidualnego opiekuna, który jest odpowiednikiem concierge i w godzinach pracy firmy służy pomocą w różnych sprawach. Indywidualny opiekun między innymi pomaga w ustaleniu optymalnego terminu wizyty lub zgodnie z preferencjami pacjenta zmienia jej termin, udziela wszechstronnych informacji związanych z działaniem poradni, pomaga w uzyskaniu dokumentów medycznych, przyjmuje zgłoszenia konsultacji telefonicznych lub mailowych itp. Najważniejszą funkcją opiekuna jest tworzenie komunikacyjnego pomostu pomiędzy pacjentem i lekarzem. Stały kontakt lekarzem jest wsparciem dla pacjenta w trudnym okresie choroby oraz zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Dane opiekuna, kontakt telefoniczny i mailowy podawane są na każdej karcie wizyty, bezpośrednio pod zaleceniami i terminem kontrolnej wizyty.

Pacjenci regularnie korzystający z naszych usług mogą liczyć na atrakcyjne rabaty, nawet do 30% zniżki na wszystkie usługi medyczne z wyłączeniem laboratorium. Poziom rabatu zależy od stażu i ilości wcześniej wykupionych usług. Dokładne informacje w regulaminie programu lojalnościowego KardioMedical.