e-wizyty, e-porady oraz bezpłatne konsultacje

e-wizyty-porady-recepty-kardiomedical.jpg

E – WIZYTY

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Pacjentów, wprowadziliśmy e – wizyty.

Jest to nowoczesna forma konsultacji Pacjenta z Lekarzem – bez potrzeby wychodzenia z domu. Wizyta odbywa się poprzez rozmowę audio, video lub czat za pomocą telefonu lub popularnych komunikatorów takich jak np. WhatsApp czy Skype. Dysponujemy również narzędziem MyDr zintegrowanym z systemem obsługi pacjenta i dokumentacji elektronicznej naszej poradni, które umożliwia nie tylko prowadzenie e-konsultacji, ale także przeglądanie dokumentacji medycznej i wyników badań oraz przesyłanie e-recept i e-skierowań. 

Podczas e-wizyty Lekarz przeprowadza dokładny wywiad z Pacjentem. Zostają omówione wyniki  badań oraz samopoczucie i stan zdrowia Pacjenta. W razie potrzeby, zostaje ustalona dalsza diagnostyka lub farmakoterapia. Lekarz przekazuje Pacjentowi zalecenia oraz wystawia e-recepty. Dokumentacja z wizyty (karta wizyty oraz e-recepty) zostaje przekazana Pacjentowi drogą elektroniczną tj. na wskazany adres e-mail lub jest dostępna na indywidualnym koncie Pacjenta MyDr * 

Czas i koszt e-wizyty jest równoznaczny z wizytą stacjonarną.

Zapraszamy do rejestracji !

*Zachęcamy do założenia indywidualnego konta w portalu MyDr (więcej na https://mydr.pl/welcome) na którym Pacjent ma bezpośredni dostęp do swojej dokumentacji medycznej oraz łatwy podgląd wystawionych recept. Poprzez swoje konto można także prowadzić videokonsultacje z lekarzem.

E – RECEPTY

Tradycyjną receptę papierową zastąpiła recepta elektroniczna czyli e-recepta. 

Informację o e-recepcie Pacjent otrzyma od Lekarza po wizycie, w postaci:

  • wydruku informacyjnego, e-recepty w formie papierowej, lub/i
  • SMS-a z 4-cyfrowym kodem dostępu, lub/i
  • e-maila z załączoną informacją o e-recepcie

Bezpłatny, automatycznie wysłany SMS lub e-mail z kodem recepty można także uzyskać z systemu e-zdrowie, jeżeli Pacjent wcześniej zaloguje się na Internetowe Konto Pacjenta w serwisie pacjent.gov.pl i uzupełni w zakładce „Moje konto” nr telefonu lub/i adres e-mail. Dzięki temu Pacjent ma stały podgląd swoich recept i możliwość kontrolowania czasu ich realizacji.

Ponadto zachęcamy do założenia indywidualnego konta w portalu MyDr (więcej na https://mydr.pl/welcome) na którym Pacjent ma bezpośredni dostęp do swojej dokumentacji medycznej  oraz łatwy podgląd wystawionych recept. Poprzez swoje konto można także prowadzić videokonsultacje z lekarzem.

 Aby zrealizować e-receptę należy w aptece podać swój PESEL i 4 cyfrowy kod z e-recepty lub pokazać farmaceucie kod kreskowy z wydruku informacyjnego, który zostanie zeskanowany.

BEZPŁATNE KONSULTACJE

Pacjentów, którzy pomiędzy wyznaczonymi wizytami potrzebują krótkiej konsultacji, pomocy przy dawkowaniu leków czy rozmowy w celu rozwiania wątpliwości dotyczących swojego samopoczucia i stanu zdrowia zapraszamy do bezpłatnych konsultacji telefonicznych, mailowych w godzinach pracy poradni. 

Sekretarki medyczne skrupulatnie zarejestrują zapytanie Pacjenta i przekażą jego treść do odpowiedniego lekarza, w celu konsultacji problemu. W możliwie najszybszym czasie, skontaktują się z Pacjentem i przekażą potrzebne informacje i zalecenia.

Copyright by KardioMedical 2021. All rights reserved. Design by www.goodstudio.pl